dijous, 17 de febrer del 2011

Parecidos razonables




A l'esquerre, Ignacio Sánchez Galan, el president d'Iberdrola, a la dreta Gargamel. Qualsevol diria que és una caricatura.
Us deixem amb una entrevista a tres bandes entre Gargamel, Ignacio i Joan Enric de Tot, el nostre corresponsal a Madrid.

J.E.- Tinc entés que sou amics des de fa anys. Com va sorgir la vostra amistat?
Ignacio Sanchez- Estàvem construint una línia elèctrica a Girona i se'l vam trobar enmig del bosc mentre talàvem uns pins....
Gargamel- Aixina és! I menos mal que portaen als antidisturbis que en un plis plas es desferen dels pitufos blaus.
J.E.- Ja, ja ja! Es curraen entre ells?
Ignacio- No, eren pitufos dels xicotets, li havien fet una emboscada i el tenien nugat com si fora Gulliver.
Gargamel- Sí sí... menuts fills de putes... i bueno, vam estar xarrant de la vida, bevent unes "pòsimes"... i vam vore que èrem com germans...
Ignacio- Sí... i quan vas dir que havies fet enginyeria de ponts i camins vaig dir.. este és el meu home!
JE- I que vau fer? es vareu casar?
Ignacio- No home no! El vaig contractar per a dissenyar noves línies elèctriques... el tio té un ull que no veges!
Gargamel- Sí! i de paso em carregue a eixos maleits pitufos tocapilotes!
JE- Redéu Gargamel! Estàs que reboses d'alegria!
Gargamel- Sí! Estic en el moment més dolç de la meua vida...Gràcies Ignacio!
Ignacio- Gargamel!
Gargamel- Ignacio!
Ignacio- Gargamel!
Gargamel- iiiIgnacio!

JE- Bé, sembla que acaba d'arribar un fax amb l'aprovació d'una nova línia que creuarà el parc natural de Doñana i els dos entrevistats s'han entregat a una festa orgiàstica en l'oficina. Envie ràpidament el teletip que no vull perdrem la festa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada